Επαναληπτικά Κριτήρια Αξιολόγησης στην Άλγεβρα Α και Β Λυκείου

Η αξιολόγηση είναι μια διαρκής και σκόπιμη λειτουργία, η οποία ενσωματώνεται στην όλη διαδικασία της διδασκαλίας και της μάθησης.

Με αυτό ως βάση και θεωρώντας δεδομένο ότι ΔΕΝ αποτελεί απλώς μια διαδικασία ελεγκτικού χαρακτήρα, σήμερα οι μαθητές της Α και Β Λυκείου εξετάστηκαν στην Άλγεβρα.

Σκοπός των παρακάτω κριτηρίων αξιολόγησης είναι η ανατροφοδότηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, επιδιώκοντας την συνεχή αναβάθμιση της ποιότητας και τη βελτίωση όλων των εκπαιδευτικών μέσων, ακόμα και σήμερα στη δύσκολη εποχή της τηλεκπαίδευσης.

Σε καμία περίπτωση δεν συνδέουμε την αξιολόγηση με μια άγονη ταξινόμηση των μαθητών, αλλά αποτελεί βασικό μοχλό κινητοποίησης, ώστε να αναβαθμίσουμε την παρεχόμενη εκπαίδευση. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις